RAHMAT UNTUK SEMUA - Firman Allah SWT : "Dan tiadalah Kami mengutus kamu, melainkan untuk (menjadi) rahmat bagi semesta alam" [Al-Anbiya : 107].

Firman Allah (Al-Baqarah : 208),: “Wahai orang-orang yang beriman! Masuklah kamu ke dalam Islam secara keseluruhannya dan janganlah kamu turuti langkah-langkah syaitan. Sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata bagimu”

Sesungguhnya Kami menurunkan kepadamu (Wahai Muhammad) Kitab (al-Quran) dengan membawa kebenaran, supaya Engkau menghukum di antara manusia menurut apa yang Allah telah tunjukkan kepadamu (melalui wahyuNya); dan janganlah Engkau menjadi Pembela bagi orang-orang yang khianat. [An Nisa' : 105]

Saturday 1 February 2014

Kompleks Pendidikan Madrasah Darul Iman

Majlis upacara pecah tanah untuk pembinaan Kompleks Pendidikan Madrasah Darul Iman (Bukit Payung)telah di sempurnakan perasmiannya oleh Presiden PAS,Dato Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang.Turut mengiringi Tuan Guru iaitu pengarah MTD Bukit Payung yang juga merupakan YB Adun Bukit Payung,Ustaz Mohd Nor Hamzah.
----------------------------------
Sedikit Info berkaitan Kompleks Pendidikan Madrasah Darul Iman.

Selaku pengarah MTD bukit payong, yb ustaz mohd nor hamzah menjadi penggerak utama pembinaan komleks tersebut.

Angaran kos pembinaan kompleks tersebut RM400 ribu, di dirikan setinggi 3 tingkat, aras pertama dibina ruangan pejabat Dan kedai hasil lakaran pelan oleh Ustaz Mohd Nor Hamzah sendiri , aras dua pula akan dibina rumah penginapan manakala aras tiga akan dijadikan dewan utama.

Untuk sebarang sumbangan. Boleh disumbang ke akaun Maybank  - Kompleks Madrasah Darul Iman No Akaun: 5630 1923 3967.

Sumbangan dari pihak tuan/puan amat diharapkan untuk mempercepatkan Dan melancarkan perjalanan pembinaan kompleks tersebut.






No comments:

Post a Comment